divendres, 26 de setembre del 2008

Nova etapa

Es va acabar l'estiu... ja han passat les festes (i que festes!), ja he començat l'institut (amb més ganes i atenció que la resta dels anys), queda gens i menys per al meu cumple (i no se si això és bo o dolent)... El cas és que això és una nova etapa, i per a treure una mica bo d'ella, em proposaré coses... vull anar al paintball i a la "nit del terror" amb els meus amics, vull aprovar el batxiller, vull llegir-me tots els llibres de Cecelia Ahern, vull fer-li un regal a la meva cosina petita per la seva comunió, vull aprimar, i vull fer una mica amb el meu pèl, vull anar-me de compres, i vull fer-me voluntària en algun costat, i vull ser mes constant amb el blog, i pot ser que fins a arregli les coses amb la meva millor amiga... Nova etapa, nous propòsits... =)




ser feliç no significa que tot sigui perfecte, si no que
has decidit veure mes allà de les imperfeccions