dimecres, 13 d’agost del 2008

Alee..

La principal raó per la qual he creat aquest blog és per a esplaiar-me, per a plorar les penes...no vull que ningú ho sàpiga, per això ningú sap que tinc aquest blog (bé...2 o 3), així puc dir el que penso... a més no em sembla just queixar-se, perquè els meus problemes són una merda comparats amb uns altres realment importants, i menys encara queixar-me en públic, perquè la gent digui "pobrecita", així que ho faig perquè ho necessito... La veritat és que els últims anys no han estat gens bons...un dels meus avis va morir, a l'altre li van detectar leucèmia, i li han operat com cinc vegades aquest any, i sembla que encara no ha acabat... Vaig discutir amb les meves amigues de tota la vida, i em vaig refugiar en una amiga, que amb el temps es va convertir en la millor... i llavors ella va conèixer a altra noia millor que jo, i ara tot just parlem. He repetit curs..i aquest any no m'ha anat molt bé.m'examino en uns dies...i he d'aprovar una mínim...però ni si vulgui sigues si vaig a poder. Els nois... tots tocacollons, i si no tots la gran majoria. Si hi ha una mica que no aguanto és la mentida, i com aquí la mentida es respira en l'ambient acabo discutint amb tot el món i sent el tema de conversa, i normalment no per a bé. I és que aquest lloc no és bo...la gent no és bona... i jo aquí no em vaig a quedar... solament és questió de temps. I damunt...avui és un d'aquests dies en els quals tot em recorda a alguna cosa bo...i no hi ha gens mes trist que un record feliç... I començo a pensar que el millor va a ser donar-me un cop en el cap, a veure si perdo la memoria...